Cikkek

Gyakran Ismételt Kérdések (G Y.I.K)

Publikálva:

A GY.I.K, vagy angolul F.A.Q. problémamegoldó szerepe hasonló a Fóruméhoz: a közösség tagjai által feltett kérdésekre vonatkozó válaszokat ad, a látogatók számára is elérhető, segítség-gyűjteményként, kérdezz-felelek formájában. Bár a GY.I.K. nem annyira interaktív, gyorsan és magától frissülő, mint a fórum, annyiban mégis kapcsolódik hozzá, hogy általában a fórumközösség által feltett kérdéseken, kérdéskörökön alapul. Feladata, hogy…

Részletek

Landing page – ek

Publikálva:

Termékeinkhez és szolgáltatásaink kapcsolódó, időszakos kampányaink hirdetéseihez használhatjuk az un. „landing page”-eket (magyarosan: landoló, érkező oldalak). Ezeket a landoló oldalakat használva az akciót hirdető reklámra (banner hirdetésre) kattintva a látogató nem a cég honlapjára jut el közvetlenül, hanem a hirdetés tematikájának megfelelően elkészített belső oldalra. A landing page jó eszköz a speciális akciókat kereső vásárlókat…

Részletek

A reklámcsíkokról

Publikálva:

A jól elkészített banner általában egyszerű és figyelemfelkeltő. Feladata, hogy megragadja a látogató tekintetét, és 3-5 másodpercig meg is tartsa. Ezért kell tervezésénél körültekintőnek lennünk. Legtöbb esetben a bannernek ki kell emelkednie a weboldal grafikai megjelenéséből. A bannereket az animálásuk teszik igazán hatásos eszközzé. Néha az animáció segít a banner üzenetének közvetítésében, nem csak a…

Részletek

Céginformációk a Neten

Publikálva:

Első ránézésre nem lehet megállapítani a honlapról, hogy üzemeltetője mekkora lehet. A Net által lehetővé tett szabad információáramlás megmutatja majd a jó és rossz közötti különbséget. Milyen eszközökkel erősíthetjük cégünk volumenét a weben? A világhálón elhelyezett anyagokról csak tippelni lehet a vállalkozás nagyságára. Mivel sajnos ezzel sokan visszaélnek, meg kell magunkat különböztetni ezektől a „versenytársaktól”….

Részletek

Eset-tanulmány: A memória-javító e-mail üzenet

Publikálva:

Egyik előző írásomban a kéretlen elektronikus levelek okozta kellemetlenségekről írtam. Természetesen az e-mail marketing körültekintő és tudatos használata segíti az üzleti kapcsolatok kialakulását, megerősödését. Az ide vonatkozó aranyszabályt egyik kedvenc online marketinggel foglalkozó portálomon találtam meg, kifejezetten jó megfogalmazásban: „E-mail marketing… azon tevékenység, ahol az e-mailt a folyamatos kapcsolattartás eszközeként, mintegy emlékeztetőként használjuk azokkal, akikkel…

Részletek

Tartalom rendszerezése és a szövegírás

Publikálva:

Honlapunkon közzétett anyagainknak nem csak tartalma, hanem szerkezeti felépítése is sokat elárul rólunk. A jól kitalált szlogen és tartalom önmagában nem sokat ér, ha azt nem tálaljuk könnyen áttekinthető formában. A stilisztika és a tartalom megformálása is jelezheti, hogy viszonyulunk látogatóinkhoz, mennyire vagyunk képesek a látogatóink fejével gondolkodni. Sokat azt hiszik, hogy a kommunikáció kimerül…

Részletek

Esettanulmány: SOHO Csomag online marketingje

Publikálva:

Gondolom Önöknek is feltűnt, kedves látogatóink, hogy ConnectAD portál népszerűsíti a SOHO szolgáltatáscsomagot is. Az alapötlet valamikor egy éve fogalmazódott meg Bennünk, amikor világossá vált, hogy megrendelőink között vannak állandó igények, ami nem csak a tárhely-igény és domain- regisztrációra vonatkozott. A vevői igényekre való folyamatos odafigyelés alapján állítottuk össze kis csomagunkat a weben még csak…

Részletek

Az internetes megjelenés előnyei I.

Publikálva:

Azon vállalkozók, akik még nem szánták rá magukat az internetes megjelenésre, bizonyosan nincsenek tisztában ezen új médium kihasználásának lehetőségeivel. Vegyük figyelembe, hogy az online megjelenésben rejlő előnyök nem magától értetődőek, csak akkor tehetünk rá szert, ha átgondolt honlappal és online stratégiával dolgozunk. Azok, akik a honlapunkon keresztül látogatnak meg minket, kíváncsisággal fordulnak tevékenységünk felé. Egy…

Részletek

Az internetes megjelenés előnyei II.

Publikálva:

Mivel mindig dinamikusan tudunk alkalmazkodni a pontosan követhető vásárlói igényekhez, ezért nem kell nagy árukészletet raktároznunk, amivel természetesen költségeket tudunk megtakarítani. Mivel jobban tudjuk saját erőforrásainkat és lehetőségeinket kihasználni, energiáinkat új dolgokba fektethetjük, úgy mint, szélesebb áruválaszték, gyorsabb kiszolgálás, jobb ügyfélszolgálat. Lerövidíthetjük és gazdaságosabbá tehetjük az értékesítést, így jobb kiszolgálással és olcsóbb termékekkel láthatjuk el…

Részletek

Az Interaktivitásról

Publikálva:

Ahogy már irtunk róla, a honlapokat rendszerezni tudjuk szerkezetük és tartalmuk szerint. A szerkezet kiválasztása előtt az is el kell döntenünk, hogy milyen interaktív kommunikációt szeretnénk folytatni látogatóinkkal, mik a célkitűzéseink. A következő ábrával szeretném szemléltetni az interaktív kapcsolatok három fő formáját a weben. Természetesen itt is (mint a szerkezetek taglalásánál) vannak keveredések és új…

Részletek