Céginformációk a Neten

Publikálva:

Első ránézésre nem lehet megállapítani a honlapról, hogy üzemeltetője mekkora lehet. A Net által lehetővé tett szabad információáramlás megmutatja majd a jó és rossz közötti különbséget. Milyen eszközökkel erősíthetjük cégünk volumenét a weben?

A világhálón elhelyezett anyagokról csak tippelni lehet a vállalkozás nagyságára. Mivel sajnos ezzel sokan visszaélnek, meg kell magunkat különböztetni ezektől a „versenytársaktól”.

Az üzleti életben a hitelesség fontos kérdés. Vizsgáljuk meg, milyen eszközökkel tudunk kedvező képet kialakítani a látogatóban, és melyek ronthatják megítélésünket.
Fontos, hogy partnernek tekintsük látogatóinkat. Kérdéseire gyorsan és pontosan válaszolva erősíthetjük bennük a bizalmat. Az érdeklődőknek lehetőségük van, hogy más Internetes fórumon keresztül érdeklődjön utánunk, és szolgáltatásaink után.

A legjobb eszköz, a saját fórum üzemeltetése, itt nyilvánosan tehetnek fel kérdéseket nekünk az érdeklődők, aminek több előnyei is van. Amellett, hogy kiszolgálunk egy látogatót, a nyilvánosság miatt mások is okulhatnak belőle, ha például egy bizonyos probléma megoldásáról van szó, emellett látják segítőkészségünket is.

Problémamegoldáson kívül lehetőség van egy-egy témakör részletesebb tárgyalására is kérdezz-felelek stílusban, amivel hozzáértésünket bizonyíthatjuk. A honlap látogatói nem fognak megbízni olyan cégekben, akik arra sem méltatják őket, hogy egy-egy nyílt kérdésre válaszoljanak. Az internetes közösségek ez irányú igényének figyelmen kívül hagyása súlyos stratégiai hiba.

Pozitívan is ki lehet használni az Internet lehetőségeit. Vállalkozásunk nagyságától függetlenül lehetünk a piac szereplői, merjük megmutatni magunkat! Publikált tartalmunk legyen hiteles, közérthető, és kellően részletes. Speciális tevékenységi körnél, szolgáltatásnál merjünk saját cikkeket, kutatásokat publikálni.

Ne feledkezzünk meg arról, hogy nem azért hozunk létre egy honlapot, hogy teljesen virtuális alapokra helyezzük az ügyfélkapcsolatot. A cím és telefonszám nélküli virtuális vállalkozások valószínűleg nem fognak olyan sikereket elérni, mint társaik. Mindenféleképp biztosítsuk a kapcsolatfelvétel lehetőségét, akár személyesen is.

Nem probléma, ha nincs saját reprezentatív irodánk, de ezt ne a saját mobilszámunk publikálásával próbáljuk kompenzálni, és engedjük, hogy ügyfeleink hagyományos postai úton is megtaláljanak bennünket. Ne feledjük: az anonimitás nem kifizetődő.