A GY.I.K, vagy angolul F.A.Q. problémamegoldó szerepe hasonló a Fóruméhoz: a közösség tagjai által feltett kérdésekre vonatkozó válaszokat ad, a látogatók számára is elérhető, segítség-gyűjteményként, kérdezz-felelek formájában.
Bár a GY.I.K. nem annyira interaktív, gyorsan és magától frissülő, mint a fórum, annyiban mégis kapcsolódik hozzá, hogy általában a fórumközösség által feltett kérdéseken, kérdéskörökön alapul. Feladata, hogy több, azonos problémával szembesülő látogatónak adjon gyors, könnyen kereshető, általánosított választ.
Az ügyféltámogatás egyik általános eszköze. Termékekkel, szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos kérdésekre adhatunk választ, így felszabadítva az ügyfélszolgálatot a felesleges megkeresésektől.
Mivel a kérdésekre a vállalat adja meg a válaszokat, így biztosíthatjuk látogatóinkat az információ hitelességéről vitás helyzetekben. Ez azt is jelenti, hogy a GY.I.K. oldalt nekünk kell összeállítanunk és karbantartanunk. Szerkezete általában témakörökre bontott lehet egy oldalon belül, de megtehetjük, hogy több termék esetében termékekként, vagy termékcsoportonként külön GY.I.K. oldalt üzemeltetünk.
Itt is ugyanolyan fontos a GY.I.K. oldal folyamatos frissítése. Az oldalunkon szereplő Fórum folyamatos szemeltartásával, és a beérkező e-maileket is figyelembe véve fejleszthetjük GY.I.K. oldalunkat. Ne felejtsük, hogy a GY.I.K. feladata a problémamegoldás, és így hozzájárul ahhoz, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek velünk. És mint tudjuk, az elégedett vásárló a legjobb reklám…