Cikkek

Vegyük, vagy készíttessük?

Publikálva:

Egyre több olyan ajánlattal találkozhatunk, amiben előre legyártott weboldalt, internetes áruházat, adatkarbantartót lehet vásárolni, vagy bérelni. Ezeknek van előnyük és hátrányuk is. Előnyei közé tartozik, hogy minimális idő alatt be tudjuk szerezni őket, és rövid távon még olcsóbbak is mintha készíttetnénk. Ezzel szemben azonban számos hátrányuk is van, amiket nem feltétlenül tudnak ellensúlyozni az előnyök….

Részletek

EU direktíva és az Opt-in

Publikálva:

Az október 31-én elfogadott Európai Uniós szabályozás értelmében mostantól csak a címzett előzetes engedélyével lehet marketing célú e-mailt küldeni, az álcázott feladó, illetve az érvénytelen visszaküldési cím használata törvénybe ütközik. Ez a fajta szabályozás az sms-ekre és az automata üzenetküldőkre is vonatkozik, beleértve a faxokat is. A direktíva egyaránt vonatkozik az Internetre és a mobiltávközlésre;…

Részletek

Lássunk munkához!

Publikálva:

Internetes megjelenésünk előtt érdemes minden munkafolyamatot és feltételt végig gondolni, így sok bosszúságtól és felesleges költségtől kímélhetjük meg magunkat. Vegyük sorra célkitűzéseinket és a megvalósítások lehetőségeit, majd gondoljuk át a technikai feltételeket. Céljaink megfogalmazása: Fogalmazzuk meg, hogy milyen küldetéssel lépünk az Internetre. Határozzuk meg, milyen költségvetésből gazdálkodhatunk. Jelöljük ki a felelős személyeket. Technikai feltételek: Csatlakoztassuk…

Részletek

Ügyfélszolgálat

Publikálva:

Az online élet egyik legfontosabb építőeleme az ügyfélkapcsolat. Itt is ki tudjuk használni az Internet előnyeit: gyors, pontos, olcsó. A honlapunkon kellő odafigyeléssel alakítjuk ki ügyféltámogató rendszerünket, az ügyfelek, érdeklődők maguk is információt találhatnak, így időt és pénz spórolva találhatják meg kérdéseikre a válaszokat. Nem kell rögtön bonyolult megoldásokra gondolni. Azzal sokat segíthetünk, ha az…

Részletek

Tartalomszűrés és egyedire szabás

Publikálva:

Egy honlapon a navigáción kívül több olyan eszközt is használhatunk, amellyel segíthetjük a tájékozódást, és a tartalom leválogatását. Népszerű eszköz a sitemap, vagy honlaptérkép. Ez tulajdonképpen nem más, mint egy kibővített tartalom-oldal. Ez lehet egyszerű html oldal, de generálhatjuk adatbázisból is. Használhatunk keresőt is. Ez a leggyorsabb módja egy információ megtalálásának. Hírlevél feliratkozásnál kínáljuk fel…

Részletek

Sikeres online megjelenés

Publikálva:

Mit is jelent a sikeres online megjelenés? Egy kicsit próbáljunk meg elvonatkoztatni a látogatottsági adatoktól, letöltésektől és statisztikáktól… Természetesen a honlapok milyenségétől függően kell arról beszélnünk, hogy melyik honlapnak mit jelent a sikeresség. Ha észrevesszük, hogy a siker nem a kommunikáció mennyiségét, hanem minőségét jelenti, láthatjuk, hogy egy alacsony látogatottságú honlap is sikeresnek, hatékonynak mondható….

Részletek

Kihasználatlan lehetőségek

Publikálva:

Nem is gondolnánk, hány problémára kapjuk meg a válasz egy jól kidolgozott honlappal. Az online marketing általános feladatai mellett növeli meg lehetőségeinket. Gyorsítja a kommunikációnkat ügyfeleinkkel, üzleti partnereinkkel és házon belül. Gyorsabban és pontosabban tudunk reagálni a piac kihívásaira. Felzárkózhatunk, illetve megelőzhetjük a konkurens cégeket. Jobban megismertethetjük magunkat a nagyvilággal. Ügyfélszolgálati költségeinket faraghatjuk le.

Részletek

Az online marketing alapjai

Publikálva:

Lássuk hát, mik az online marketing előnyei, hátrányai. Valószínűleg a szokványos meghatározásokat már mindenki ismeri, de ami miatt Magyarországon sok vállalkozás számára fontos lehet, az kétségkívül az Internetes megjelenés költséghatékony volta. Annak ellenére, hogy az online marketing milyen lehetőségekkel bír, Magyarországon még csak most jött el annak az időszaknak a vége, amikor még csak az…

Részletek

Megváltozott körülmények

Publikálva:

Az Interneten való megjelenés sok szempontból rákényszerít minket arra, hogy másképp gondolkodjunk, tudjuk alkalmazkodni az új lehetőségeket. Az új vásárlói szokásokat meg kell ismernünk, hogy ki tudjuk őket elégíteni. A weben megváltoznak a szerepek: látogatóink keresik a kapcsolatot velünk, és nekünk kell az információ éhségüket csillapítani. Fontos megértenünk, hogy az első lépést a látogató teszi…

Részletek

Egy kis Netikett – felelőséggel a weben

Publikálva:

Ha úgy határozunk, hogy megjelenünk a weben, el kell fogadnunk, a honlapunk koránt sem a mi magánügyünk. Azért, mert mi üzemeljük honlapunkat, nem tehetünk meg mindent, ami nekünk tetszik. Olyan tartalmat kell létrehoznunk, amiért bátran mertjük vállalni a felelősséget. Azok a cégek, akik online marketingbe kezdenek, a saját piacukat (én inkább közösségnek hívnám) célozza meg….

Részletek