Ügyfélszolgálat

Publikálva:

Az online élet egyik legfontosabb építőeleme az ügyfélkapcsolat. Itt is ki tudjuk használni az Internet előnyeit: gyors, pontos, olcsó.

A honlapunkon kellő odafigyeléssel alakítjuk ki ügyféltámogató rendszerünket, az ügyfelek, érdeklődők maguk is információt találhatnak, így időt és pénz spórolva találhatják meg kérdéseikre a válaszokat. Nem kell rögtön bonyolult megoldásokra gondolni. Azzal sokat segíthetünk, ha az összeállítunk egy aloldal a Gyakran Intézett Kérdésekből (GY.I.K.), és azon belül témaköröket alakítunk ki.

Sokak azt az egyszerű segítséget nem adják meg a látogatóknak, hogy Kapcsolati oldalukon nem jelölik meg, hogy milyen problémával melyik kollegához fordulhat az érdeklődő.

A jól szervezett ügyfélszolgálat statisztikai adatokkal is szolgál: megtudhatjuk, hogy a vásárlók mely termékek, fejlesztések után érdeklődnek, milyen új termékkel érdemes megjelenni a piacon.

Ezek mind csak plusz pozitívumai a jó ügyfélszolgálatnak. Legfontosabb feladata az elégedett ügyfél, így erősíthetjük márkahűségét is, alakíthatunk ki pozitív képet vállalatunkról.