Cikkek

Gyakran Ismételt Kérdések (G Y.I.K)

Publikálva:

A GY.I.K, vagy angolul F.A.Q. problémamegoldó szerepe hasonló a Fóruméhoz: a közösség tagjai által feltett kérdésekre vonatkozó válaszokat ad, a látogatók számára is elérhető, segítség-gyűjteményként, kérdezz-felelek formájában. Bár a GY.I.K. nem annyira interaktív, gyorsan és magától frissülő, mint a fórum, annyiban mégis kapcsolódik hozzá, hogy általában a fórumközösség által feltett kérdéseken, kérdéskörökön alapul. Feladata, hogy…

Részletek

Landing page – ek

Publikálva:

Termékeinkhez és szolgáltatásaink kapcsolódó, időszakos kampányaink hirdetéseihez használhatjuk az un. „landing page”-eket (magyarosan: landoló, érkező oldalak). Ezeket a landoló oldalakat használva az akciót hirdető reklámra (banner hirdetésre) kattintva a látogató nem a cég honlapjára jut el közvetlenül, hanem a hirdetés tematikájának megfelelően elkészített belső oldalra. A landing page jó eszköz a speciális akciókat kereső vásárlókat…

Részletek

A reklámcsíkokról

Publikálva:

A jól elkészített banner általában egyszerű és figyelemfelkeltő. Feladata, hogy megragadja a látogató tekintetét, és 3-5 másodpercig meg is tartsa. Ezért kell tervezésénél körültekintőnek lennünk. Legtöbb esetben a bannernek ki kell emelkednie a weboldal grafikai megjelenéséből. A bannereket az animálásuk teszik igazán hatásos eszközzé. Néha az animáció segít a banner üzenetének közvetítésében, nem csak a…

Részletek

Céginformációk a Neten

Publikálva:

Első ránézésre nem lehet megállapítani a honlapról, hogy üzemeltetője mekkora lehet. A Net által lehetővé tett szabad információáramlás megmutatja majd a jó és rossz közötti különbséget. Milyen eszközökkel erősíthetjük cégünk volumenét a weben? A világhálón elhelyezett anyagokról csak tippelni lehet a vállalkozás nagyságára. Mivel sajnos ezzel sokan visszaélnek, meg kell magunkat különböztetni ezektől a „versenytársaktól”….

Részletek

Eset-tanulmány: A memória-javító e-mail üzenet

Publikálva:

Egyik előző írásomban a kéretlen elektronikus levelek okozta kellemetlenségekről írtam. Természetesen az e-mail marketing körültekintő és tudatos használata segíti az üzleti kapcsolatok kialakulását, megerősödését. Az ide vonatkozó aranyszabályt egyik kedvenc online marketinggel foglalkozó portálomon találtam meg, kifejezetten jó megfogalmazásban: „E-mail marketing… azon tevékenység, ahol az e-mailt a folyamatos kapcsolattartás eszközeként, mintegy emlékeztetőként használjuk azokkal, akikkel…

Részletek

Tartalom rendszerezése és a szövegírás

Publikálva:

Honlapunkon közzétett anyagainknak nem csak tartalma, hanem szerkezeti felépítése is sokat elárul rólunk. A jól kitalált szlogen és tartalom önmagában nem sokat ér, ha azt nem tálaljuk könnyen áttekinthető formában. A stilisztika és a tartalom megformálása is jelezheti, hogy viszonyulunk látogatóinkhoz, mennyire vagyunk képesek a látogatóink fejével gondolkodni. Sokat azt hiszik, hogy a kommunikáció kimerül…

Részletek

Esettanulmány: SOHO Csomag online marketingje

Publikálva:

Gondolom Önöknek is feltűnt, kedves látogatóink, hogy ConnectAD portál népszerűsíti a SOHO szolgáltatáscsomagot is. Az alapötlet valamikor egy éve fogalmazódott meg Bennünk, amikor világossá vált, hogy megrendelőink között vannak állandó igények, ami nem csak a tárhely-igény és domain- regisztrációra vonatkozott. A vevői igényekre való folyamatos odafigyelés alapján állítottuk össze kis csomagunkat a weben még csak…

Részletek

EU direktíva és az Opt-in

Publikálva:

Az október 31-én elfogadott Európai Uniós szabályozás értelmében mostantól csak a címzett előzetes engedélyével lehet marketing célú e-mailt küldeni, az álcázott feladó, illetve az érvénytelen visszaküldési cím használata törvénybe ütközik. Ez a fajta szabályozás az sms-ekre és az automata üzenetküldőkre is vonatkozik, beleértve a faxokat is. A direktíva egyaránt vonatkozik az Internetre és a mobiltávközlésre;…

Részletek

Lássunk munkához!

Publikálva:

Internetes megjelenésünk előtt érdemes minden munkafolyamatot és feltételt végig gondolni, így sok bosszúságtól és felesleges költségtől kímélhetjük meg magunkat. Vegyük sorra célkitűzéseinket és a megvalósítások lehetőségeit, majd gondoljuk át a technikai feltételeket. Céljaink megfogalmazása: Fogalmazzuk meg, hogy milyen küldetéssel lépünk az Internetre. Határozzuk meg, milyen költségvetésből gazdálkodhatunk. Jelöljük ki a felelős személyeket. Technikai feltételek: Csatlakoztassuk…

Részletek

Ügyfélszolgálat

Publikálva:

Az online élet egyik legfontosabb építőeleme az ügyfélkapcsolat. Itt is ki tudjuk használni az Internet előnyeit: gyors, pontos, olcsó. A honlapunkon kellő odafigyeléssel alakítjuk ki ügyféltámogató rendszerünket, az ügyfelek, érdeklődők maguk is információt találhatnak, így időt és pénz spórolva találhatják meg kérdéseikre a válaszokat. Nem kell rögtön bonyolult megoldásokra gondolni. Azzal sokat segíthetünk, ha az…

Részletek