Közösségépítés

Publikálva:

Ha megértettük, hogy honlapunkkal kétoldalú kommunikációt tudunk (és kell) folytatni látogatóinkkal, tovább gondolva észrevehetjük, hogy ennek mik az előnyei, hátrányai. Ha valamilyen speciális szolgáltatással vagy termékkel elsőként jelenünk meg a piacon, nagy lépéselőnyhöz és sok lehetőséghez jutunk.

Folyamatos és értékes kommunikációval nagy esélyünk van a piac speciális rétegét úgy megszólítanunk, hogy közösséget tudjunk kialakítani. Miután kiszolgáltuk közönségünket, és önálló, egymással kommunikálni képes közösséget formáltunk belőle, biztosak lehetünk benne, hogy abban a szolgáltatáskörben, illetve termékcsoportban meghatározó szerephez jutottunk. Abban az esetben, ha együttműködünk közösségünkkel, válaszolunk kérdéseire, publikálunk, megerősítettük piaci helyzetünket.